2010-01-15

åkt hiss och fikat

Viggo och jag har varit till ikea och köpt bäddmadrasser till killarnas sänga och en bänk till hallen som killarna ska stå på när vi klär dom och även skoförvaring. Min rygg gör ondare och ondare så nu måste jag försöka göra åt åt påklädnigs problemet, nu ser vi i morgon bitti hur det går. Vi var sedan inne på Gallerian och fikade på mjölk och damsugare, en favorit, sen åkte vi hiss...oxå en favorit...flera ggn åkte vi uppoch ner! Viggo ä den bästa shoppingsälskapet han följer gladeligen med när jag velar mellan affärerna på dom olika planen.
I morgon blir det 25 års kalas hos Peters bror Richard och sedan ska jag på tjejfest, spännande! ...mindre spännande är att Cesar är snorig och lite röd i ögonen, vet dock inte om han är trött efter en jobbig dag eller om det är nåt på g...och inte nog med det så small det nyss i taket i vårat sovrum...Cesar trilla ur sängen och slog i huvudet...stackarn, han har sitt rum ovanför vårat. Hoppas han mår bra i morgon.

Inga kommentarer: