2010-02-02

målad hall

Nu har vi målat färdigt hallen. 2 lager med "gul" vit färg...såg ut som nikotin rökta väggar...inte bra, så nu tog vi ett krit-vitt lager ovanpå och gud så bra det blev.
I morgon är jag ledig och ska åka till Katarina och fika, barnen leker så bra ihop, och jag får inspiration till hemmet.
Nu är jag sugen på att köpa en tavla till hallen eller låta barnen vara med och måla nånting, vi får se, ska städa och pyssla lite i morgon på eftermdagen tänkte jag...har även soltid och massage på kvällen! ..en riktigt bra dag!

2 kommentarer:

Finnpajsaren sa...

Bilder tack! :-)

Sarah sa...

Hej!

Länge sen jag var ute i "blogg-djungeln".. Blev verkligen inspirerad av hur du hade inrett i pojkrummet... håller på att försöka få till det i min sons rum (han är 11 år) och vill helst ha svart överallt :)

Hoppas du får en fortsatt fin vecka!
kram, Sarah